szukam programu do "startowania" wingrozy

Autor: Maciej Karaś (machos_at_free.com.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 19:21:11 MET DST

czesc,
chodzi mi o taki program ktory nim zaladuje caly windows razem ze wszystkim
badziewiem (ktore pozniej kisi sie na tray`u ) zapyta sie mnie czy chce zeby
wszystko ladowal. np. 1= czysty windows (do giercowania), 2= internet, czyli
netsonic,getright,netmedic itp. wiecie o co mi chodzi? mam nadzieje ;-)
prosze o nazwy programow, uwagi na ich temat i ewentualnie skad je zassac.
dzieki, m.

http://www.free.com.pl/machos