Re: Sypnięty HDD???

Autor: Tomasz Sopylo (airwolf_at_astercity.net)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 09:17:55 MET DST

> Cześć
> Mam problem z defragmentacją dysku.
> Dochodzi do 56% i wisi.
> Wszystkie dostępne mi programy testujące;
> scandisk NDD itp nic nie wykrywają złego
> wyłączyłem również advanced power managment w biosie
> i wszelkie wygaszacze. generalnie pytanie jest proste
> win98 czy hdd co jest padnięte???

1).Czym defragmentujesz dysk? Mam nadzieję że
   SpeedDiskiem (skoro masz NDD, to chyba masz
   cały pakiet NU - mam nadzieję że w wersji 4.0)
2).Jaki masz dysk?
3).Ściągnij ze strony producenta dysku
   dedykowany dla danej firmy soft diagnostyczny
   uruchom komputer w trybie MS-DOS (bez
   żadnych scandisków itd - tzw. Wiersz poleceń
   trybu awaryjnego, czy jakoś tak ;)
   i odpal program diagnostyczny (lepiej nie używać do tego
   NC, DN, VC itd) - programy te odwołują
   się bezpośrednio do struktury dysku, z pominięciem
   systemu plików itd.

--
Tomasz "Airwolf" Sopyło
 airwolf_at_astercity.net