Re: Piractwo a "lewy" Sprzet

Autor: Mariusz Czerniak (xemorph_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 01:21:54 MET DST

On Wed, 08 Sep 1999 10:03:29 +0200, Krzysiek <krzyss_at_matrix.pl> wrote:

A więc ciach:

>Ostatnio napisalem maila "tak na probe"

"Tak na próbę" to pisz na pl.test.

>ze chetnie kupie "lewe" czesci
>komputerowe

I pewnie chętnie byś kupił? ;-)

>i co ???
>i napadlo na mnie okolo 5 osob

Czego się spodziewałeś? Pochwał?
Przeczytaj post, który Ci napisałem (99-09-09) - tam wyjaśniłem jak
można rozumieć sens Twojego listu.

>ze ja jestem prostak
>biedak i nie stac mnie na Dobry komputer

Ja tak nie napisałem.

>i jak bym sie czul jak by to mi
>ukradli ???

Tak na marginesie - jak Ty byś się czuł wiedząc, że ktoś kupuje
sprzęt, który Ci ukradli?
Dałeś za monitor 20 baniek a ktoś kupił go za 5 baniek.
Fakt - można nie mieć sumienia i iść po chamsku na łatwiznę.

>a ja sie was pytam jak sie czujecie okradajac producentow
>gier programow uzywajac programow pirackich ??? no wiec jak sie czujecie
>????

A jak Ty się czujesz wysyłając takie posty?
Rajcuje Cię to?
A może chcesz wkurzyć grupowiczów?
Napisałem Ci, że dużo ofert sprzedaży znajduje się na grupie
pl.ogloszenia.sprzedam. A pytania o kupno kieruj na grupę
pl.ogloszenia.kupie.
Co do używania pirackich programów to jest to oddzielny temat.
Nikt jednak nie ogłasza na grupę postów typu - "Kupię oryginalny
Windows 98 z certyfikatem za 50 PLN. Może być notowany na policji".
Jeśli interesuje Cię ilu Polaków używa legalnych wersji programów to
poczytaj ankiety na ten temat.

>Ps. aha tak jak sugerowalo kilka osob z policjii nie jestem :P

P.S. _Nie sugerowałem, że jesteś z policji_!
_Zrozum_ sens postu:

>Czy ktos ma dojscie do jakis "tanszych" czesci komputerowych to znaczy
>takich bez gwarancjii ale za to np: PIII 450MHz za 500zl ???
>Ogulnie to szukam monitora jakiegos CTX albo SONY tylko takiego
>"TANIEGO"
>Moze byc notowany na policjii :))))))

Zapewne tutaj:
http://www.kgp.gov.pl/

Może tutaj znajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie? ;-)

Myślę, że zakończymy dyskusję, która IMHO nie dotyczy tej grupy...

Pozdrawiam

xEmORpH
Mariusz Czerniak
E-mail: xemorph_at_friko6.onet.pl