Re: jak przegrac mniejszy dysk na wiekszy?

Autor: Grzesiek Gajewski (gayosek_at_free.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 23:23:49 MET DST

Wojtek Wrzaskala napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam,
>
>Chce przegrac zawartosc dwoch starych dyskow na jeden wiekszy.
>Stare mają po 2 GB każdy (ja jednymz nich jest system W98), a nowy
6,4 GB
>(też chcę go podzielić na partycje - ale po równo!).
>
>Jak to zrobić, aby nie trzeba było reinstalować całego systemu?

Sformatować partycję na nowym dysku - jej rozmiar musi być większy od
ilości danych na dysku źródłowym ale może być mniejszy niż rozmiar
partycji dysku źródłowego. A potem przegrać zawartość partycji
źródłowej na docelową programem Norton Ghost 5.0 (lub nowszym). Ja
przegrywałem nawet dane (Windows) z dysku SCSI na IDE i nie ma żadnych
problemów.

--
Grzesiek Gajewski alias Gayos
gayosek_at_free.com.pl | http://www.free.com.pl/gayosek