Re: Karty dzwiękowe. A3D czy EAX?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 11:10:32 MET DST

> Jeżeli posiadasz kartę opartą na systemie A3D jak na przykład Diamond
> Monster Sound MX 300 lub kartę wykorzystującą EAX jak Sound Blaster Live
> podziel się ze mną swoją oceną tych kart. Są jakieś problemy w
użytkowaniu?
> Czy wszystkie programy chodzą? Jaka jest jakość dzwięku w słuchawkach i
> głośnikach?
> Chcę kupić nową kartę dzwiękową i niw wiem co wybrać.

Polecam SB Live Value.
Niskie obciążenie procesora i niezła jakość dzwięku a co najważniejsze
cięgle przybywające oprogramowanie wykorzystujące dobrodziejstwa EAX'a.
Do tego Creative ciągle usprawnia drivery wydając coraz to nowsze wersje
LiveWare.
Przy zainstalowanym Live Ware 2.1 praktycznie nie ma wogule kłopotów w
grach.
DirectX 7 będzie standardowo wykorzystywał EAX'a a co za tym idzie EAX
stanie się
standardem dzwięku 3D w grach (o ile juz się nie stał standardem).

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\