Re: Czy mozna przetaktowac...

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 14:54:57 MET DST

Kris wrote:

> Cześć,

> Nie lubiem ale czasem muszem :-))) Przejmujesz się? To sorry ... :-(

Oczywiscie, ze sie nie przejmuje. Lubie dyskusje z osobami na poziomie
:)))

> Dobrze słyszałeś. Znam takie egzemplarze co wywalają się nawet na 75MHz :-)
> Ale wyłączenie UDMA załatwia problem. Za to miałem w łapach jeden taki co na
> 83MHz mimo wyłączenia UDMA nie pogadał ale to był wyjątek.

Czyli jak to sie mowi 'wyjatek potwierdza regole" :))))

> machnac 83Mhz majac na dysku wazne dla
> Żaden Quantum serii CR nie zrobił mi tego ale ze dwa IBM-y by się znalazły

Sam mialem jeszcze (i nadal mam ten dysk) na P200MMX przetaktowanym na
FSB 75Mhz dysk Quantum BigFoot 6.4 GB (5.25") + WD 1.2GB (stare czasy i
juz nie dycha). Zadnych problemow!!!

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl