Re: BX440 vs VIA Apollo Pro

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 11:15:53 MET DST

Cześć,

> No więcJasne o wydajności systemu (w tym fps) decyduje wiele czynników
> w tym również chip płyty ale na podstawie ilości fps
> opiniować chipa zbyt daleko idące rozumowanie
> bo i można by wtedy wymieniać śmigło
> czyli mam 100fps śmigło OK reszta nie ważna
> mam 10 wymieniam śmigło i mam 100fps

Zbyt daleko ... oczywiście ! Ale praktyka to niestety potwierdza. Wymień
dowolną płytę z BXCel'em na dowolną z Intel BX a różnica jest znaczna
(miałem już nawet ponad 20%). Liczy się nie tylko chipset ale i "otoczka"
(magistrale, obsługa pamięci itd) co nie zmienia faktu, że uproszczenie
lepiej i szybciej dociera do zainteresowanych :-)

Pozdrawiam.
Kris.

PS. Miałem wiele procków, które po wymianie wentylatora szły na większej
prędkość z uwagi na przegrzewanie się przy zwiększonym napięciu.
Upraszczając : wentylator zwiększył wydajność :-)))

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."