Re: Karty dzwiękowe. A3D czy EAX?

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 11:09:49 MET DST

Nazir wrote:

> Dolaczam sie do frakcji uzytkownikow kart serii Vortex. Mam MX300 -
> bardzo dobra karta. Zreszta ostatnio widzialem profesjonalne porownanie
> obydwu kart i wlasciwie zadna nie wygrala. Na MX300 uzyskasz o wiele
> lepszy dzwiek 3D (szczegolnie na sluchawkach). Jedyna gra z problemem to
> AvP gdzie trzeba wylaczyc sprzetowe wspomaganie D3Sound i wszystko juz
> biega jak trzeba.
>
> A z tym wykorzystywaniem A3D wcale nie jest tak zle....

A ja polecam kartę na chipie Yamaha 724, która obsługuje sprzętowo EAX i A3D.
Cały bajer polega na sterowniku tłumaczącym jeden i drugi standard na wew.
kody chipu. No i A3D działa przy zerowym zużyciu procka. Full hardware.

pozdrawiam..

       ## ##
      #### ## Sylwester Zarębski - ISP Group
     ## ## ## e-mail: sylwek_at_isp.net.pl