Re: Czemu D3D słabsze od OpenGL ???

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 10:45:29 MET DST


Cześć,

> Dlaczego Direct3D ma na rivie tnt2 model 64 słabsze wyniki od OpenGL'a ???

Bo tak chcieli programiści aplikacji na której testowałeś :-)))

> Puściłem test FogCity 2.10 i na teście D3D miałem 30,93fps natomiast na
OpenGL'u 46,51 fps! (640x480)

A dlaczego w Unreal D3D jest szybsze od OpenGL? Ta sama odpowiedź :-) Jak
ktoś lepiej napisze program pod dane API to będzie chodziło szybciej ...

> Czyżby Riva miała aż tak cienkie sterowniki D3D ?

Ma dobre zarówno D3D jak i OpenGL :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."
mailto:kris_at_hardware.com.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:59:07 MET DST