Re: I-net via AsterCity - jak to dziala?...

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 08:42:25 MET DST

Dnia Wed, 08 Sep 1999 10:35:42 GMT, b_b_g_at_friko2.onet.pl (BBG) napisał/a:

>EGOISTA!!! ;)
>A ja prosze, aby odpowiedzi (o ile takowe beda) byly podawane takze na
>grupie. Blagaaaam wrecz. ;)

Ja troche nie na temat, ale moge powiedziec cos o mojej kablowce :)
U mnie - w Kaliszu - to dziala swietnie. Zdarzaly sie transfery powyzej
100Kbajtow/s i to przy plikach mp3, nie tekstowych :) Ale zadowolony jestem
gdy transfer jest o polowe nizszy.. w koncu i tak place ryczalt na caly
miesiac /99zl/, wiec moge sobie sciagac cokolwiek i 3 dni nonstop :)

Slyszalem o problemach ludzi z Astercity, widzialem kilka stron WWW
pietnujacych dzialanie sieci w AC ale mam nadzieje, ze w Kaliszu tak sie
nie stanie - to male miasto i raczej lacza nie powinny sie zapchac w wyniku
nadmiaru klientow.
Jak malo co chwale tak musze powiedziec, ze jestem naprawde zadowolony z
dzialania internetu w sieci Kaliskiej Telewizji Kablowej i f-my
Multimedia... tym bardziej, ze narazie jeszcze testuje calosc i nic nie
musze placic :))

BTW Nie jestem pracownikiem ani KTK ani M.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl