Re: Odp: Nagrywarki IDE

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 19:12:22 MET DST

>A to niby dlaczego? Nagralem okolo 300 moze 350 plyt audio i nie mam
>zastrzezen do sposobu nagrywania. Jedyne czego moge sie czepic to generalnie
>jakosc kopii w stosunku do oryginalu. Kopie po prostu brzmia gorzej nie
>wazne czy nagrywane na koputerze z IDE czy ze SCSI czy tez na nagrywarce
>przeznaczonej do nagrywania audio.

No to chyba tylko u ciebie. Ja nagralem kilkadziesiat plyt audio i
brzmia TAK SAMO jak oryginaly. To samo jest u kumpli.
Znaczenie ma za to nosnik. Jescze nie spotkalem zlotego nosnika na
ktorym jakosc bylaby gorsza. Za to na zielonych i niebieskich (nie
wszystkich) jest to normalka.

Odsluchiwane byly na piecio czlonowej wiezy technicsa i poteznych
kolumnach altusa.