ILE WCHODZI NA PLYTĘ 650 MB

Autor: Woocush (webmaster_at_atabajt.com.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 10:57:11 MET DST

Temat chyba nie jest off-topic ....

Czy ktoś wie ile maksymalnie może zapisać Yamaha 4416S (4x4x16 scsi) na
płycie 74min.

Z własnego doświadczenia wiem, że na płytach SPEER mieści się 700.000.000
bytes!!! , ale jest to ostateczna granica płytki speer ( o 20 MB wiecej niż
standard ).
Zatem chciałbym się zapytać czy ktoś już nagrywał płyty oversize i ile na
jakich płytach ( jaka marka) wchodzi najwięcej oraz ile wytrzyma Yamaha ?

PS. Z informacji teoretycznych wiem że na 74 min może zapisać na 79min ale
to teoria ;)

PS 2 . Jakim programem nagrywać płyty AUDIO z przerwami mniejszymi niż 2
sec.

PS 3 Czy był śmiałek który dokonał overSize płyt 80 minutowych ?
zainteresowany problemem
Woocush
tdi_at_friko.onet.pl