Odp: Odp: Czym kompresowac WAV >MP3

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 09:14:48 MET DST

Cześć !

Jakiś czas temu też stałem przed tym dylematem: jaki kompresor Mp3.

Testowałem trzy:

1. Sound Limit 2.5
2. AudioActive Pro 1.5.4
3. AudioCatalyst 2.0

1. Sound Limit na początku mi się bardzo podobał. Szybki , przenoszący pełne
pasmo. Jednak po kilku wykonanych na nim Mp3 zauważyłem że kompresor ten
zniekształca dźwięk. Niektóre utwory (głównie te śpiewane) brzmiały fatalnie
, było słychać w tle "falujący" dźwięk.

2. AudioActive był drugim programem jaki testowałem.
Jest trochę wolniejszy od SoundLimita jednakże stworzone przy pomocy jego
Mp3 są bardzo dynamiczne , żywe i co najważniejsze nie zniekształcone.

3. Ostatnim prgramem jaki testowałem był AudioCatalyst 2.0.
Program jest bardzo szybki ale niestety tak szybkość odbywa się kosztem
jakości :(
Utwory spakowane nim niestety nie brzmią zbyt ciekawie.
Nie mają one takiej dynamiki jak te z AudioActive , dźwięk jest "płaski" i
lekko zniekształcony. Bass jest także "płaski".

Sprzęt odsłuchowy :)

Karta muzyczna Diamond Sound S90 + amplituner Pioneer VSX-505 + kolumny B&W
DM302.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///
Email: demoman_at_box43.gnet.pl