Odp: totalny krach systemu?

Autor: ooshy (ooshy_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 02:00:17 MET DST

po zabawie linuxem i padnieciem partycji wszystko stracilem ale przypomocy
dyskietki startowej z fdiskiem przeinstalowalemwszystko na nowo i jest
git...
ooshy
ps. pobaw sie troszke a moze uda ci sie cos wymodzic...
Użytkownik Jarek Bujok <jarekb_at_bydgoszcz.mtl.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cSbB3.953$S%1.13607_at_news.tpnet.pl...