Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Rafal (no-spam-rafal_at_unforgettable.com)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 04:45:01 MET DST

Richie ( Piotr Oblicki ) <Oblicki_at_bigfoot.com> wrote in message
> mnie interesuje to co widze
> kiedys mi mowiono zebym kupil sobie rive a nie v2 i omal nie kupilem
> na szczescie wzialem obie karty na cala noc i tstowalem ok 6 godzin non
stop
> wyniki byly przytlaczajace na korzysc v2 zarowno w klatkach w quake i
> wyscigach jak i w benchmarkach

A czy ktoś tu twierdzi, że V2 jest wolniejsze od rivy?
Sprawa się zmienia z TNT i TNT2 ale tego już pewnie nie udało Ci się
przetestować.
Dla mnie V2 to było straszne gówno od początku gdyż sposób podłączenia
wykluczał ostry obraz desktopu na moim 21'' monitorze.

> tak wiec jak ktos mowi ze jedyna roznica to wiekszy radiatorek to dla mnie
> sie nie zna a juz na pewno

Pewnie nie zauważyłeś, że ta sprawa z radiatorkami to dotyczyła V3-2000 i
V3-3000 ;-))

> nie ma prawa mowic mi o mojej wiedzy na temat sprzetu....

Co do Vindexa to (mimo, że się swego czasu trochę z nim posprzeczałem)
trzeba jednak przyznać, że zadaje sobie trochę więcej trudu od Ciebie w
testowaniu sprzętu. Lepiej byś zrobił zastanawiając się trochę nad
odpowiedzią i nie robił z siebie idioty.