Re: karty Realtek - problem

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 02:22:50 MET DST

Tomasz Sopylo napisał(a) w wiadomości: <37CFE9AC.3FFFE5ED_at_astercity.net>...

>Bo tego programu nie należy używać pod Win9X (AFAIK jest
>to ja wół napisane w odpowiednimpliku tekstowym)

>W trybie MS-DOS czy w okienku DOS?
>Jeśli w _trybie_ MS-DOS - to nie ma się co dziwić...
>Musisz odpowiednio zainstalować packet driver i powinno być ok...

A poza tym mam nadzieję, że używasz sterowników z dyskietki (lub najnowszych
z internetu), a nie tych uwalonych z Windy!

--
Zazwyczaj rzeczy praktyczne są ŁADNE. Rzeczy PIĘKNE bywają niepraktyczne.
   Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)