Problem Abit BH6

Autor: Krzysiek Balas (kbalas_at_veracomp.com.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 17:22:08 MET DST

Drodzy grupowicze

Natrafiłem na następujący problem:
Po zakupie Płyty gł. Abit BH6 i przełożeniu ze starego kompa karty
muzycznej TRUMP32 na chipie AL100 pojawia się błąd przy wykrywaniu karty
przez Winde 98. Karta rozpoznawana jest jako nieznane urządzenie lub
częściej jako AL00 lub A100 (następuja braki liter lub literówki). Pod
dosem karta również nie jest wykrywana. Karta jest ISA PnP jednak po
starcie kompa nie jest wykrywana przez bios Abita tak jak to miało
miejsce w moim starym kompie. Nie pomogło ręczne przestawienie przerwań
na płycie na PnP PCI/ISA lub ISA Legacy. Wydaje mi się że to wina płyty
ale nie jestem pewny. W starym kompie (iP100 pł. No Name karta dzieła
bez problemów. Jeli ktoś z Was ma jakieś sugestie jak sobie z tym
poradzić to proszę o pomoc. Z góry dzięki wszelkie uwagi.
Pozdrawiam

        Krzysiek Balas