Odp: Time Calculator!

Autor: BoreK (mabo_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 11:38:52 MET DST

W moim kalkulatorze Hewlett Packard jest taka funkcja. Ale nie wiem czy
tylko dla liczenia czasu warto wydawac tyle pieniedzy

--
Milego dnia zyczy Maciek mabo_at_polbox.com .
Użytkownik Jarosław Burkacki <ozone_at_alfa.juni.gliwice.pl> w wiadomości do

--
Jestesmy z wami juz ponad TRZY lata - http://rubikon.pl