mtmtask.dl - co to?

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 19:28:37 MET DST

Czy ktoś może spotkał się z takim plikiem (mtmtask.dl)??? Wywaliłem go z
kompa, bo McAfee z 1.09.99 znalazł w nim jakiegoś wirusa DUN***.** (nie
pamiętam pełnej nazwy) i nie mógł go wyczyścić, ani usunąć tylko mógł
przenieść tak, że musiałem go ręcznie z pod DOSa wykopać (był w C:\Windows).
Otóż teraz, gdy uruchamiam windę, ciągle krzyczy, że go nie ma. Szukałem
odwołań w rejestrze i nic. W informacjach o systemie, załadowanych
programach itp. i nic. Samo okienko mnie nie martwi, ale każda zabawa w
necie kończy się zwisem kompa! Nawet polecenie netstat -a w dosowym okienku
wywala mi kompa!!! Rejestrator połączeń w połączeniu z jakimś programem
również, godzilla też głupieje.
Co zrobić?! Szukałem u koleżanki tego pliku (u niej instalowałem system) i o
dziwo nie ma takiego pliku! Czy ktoś z grupowiczów ma taki plik? A może
chciałby go podesłać?
                        Jarosław Kamper
jarekkam_at_alpha.net.pl & jarekkam_at_kki.net.pl