Odp: Płyta pod AMD ?

Autor: Marek (cornolio_at_by.home.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 23:28:02 MET DST

Polecam asusa ja mam go od 1.5 roku i jest super
chodzi z grafika V2, TNT po zainstalowaniu nowego biosu - przynajmniej 1006
ponadto asus ma duzo fajnych ustawien w biosie i jest dosyc stabilny
przed aktualizacja biosu najlepiej odlaczyc w biosie twardziela
tylko popros sprzedawce aby dal ci sledzika ze zlaczami USB

Użytkownik Paweł Skarżyński <nutelka7_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ryNz3.21345$Qh1.309870_at_news.tpnet.pl...