Re: Problem z S3 64V+ & Abit BH6

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 22:20:06 MET DST

>Karta sie wiesza pod windoza 98 po zainstalowaniu do niej sterownika.
>Niezaleznie czy jest to sterownik z www.s3.com czy z windozy.
pod win95 to samo z nią miałem - jakieś konflikty dziwne wprowadzała -
chodziła na IRQ3!!! (tak pokazywał windows)
Na IRQ3 jednocześnie był też COM1!!! (COM2 standardowo też)
Przestawianie ręczne nie pomogło - jedynie w trybie awaryjnym winda działała

>ps. Moze jednak komus udalo sie rozwiazac ten problem?
he, he - udało mi się i kupiłem nową kartę (bo starczyło mi jeszcze kasy ;))