Re: QUANTUM czu FUJITSU?

Autor: Pawel Malachowski (pawmal_at_lagoon.FreeBSD.lublin.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 17:22:10 MET DST

On Fri, 3 Sep 1999, Miroo P., (remove .gov) wrote:
> In article Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl) says...

 hm, zawsze mialem dobre zdanie o Fujitsu, ale mam od jakiegos czasu
 dysk 8.4GB MPD3084AT i:

1. podczas pracy _swobodnej_ wydaje od czasu do czasu dziwne, metaliczne
   odglosy (takie parosekundowe ciche rzerzenia).
2. chodzi podejrzanie wolno. (przy plycie z Apollo Pro+)

 no i tez wybieram sie go wymienic :) jak sie uda to na Seagate'a...

 wnioski: albo my mamy pecha, albo Fujitsu! :>

PM