Re: Nagrywarka - co to za blad?

Autor: winDoZo (windozo_at__nospam_kki.net.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 01:31:34 MET DST

The EaGle napisał(a) w wiadomości:
<7pvh0b$12r$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Witam!
>
>Problem moze dotyczyć braku terminatorów na koncach kabla co powoduje
>wystepowanie błędów (przy dwoch urzadzniach musza być). Błąd nie
bedzie
>wyskakiwał zawsze ale co jakiś czas tak wiec nie pomoze ci zaden test
przed.

Zdziwil bys sie, ale ZAWSZE pomaga. Kiedy juz sam test przejdzie
pomyslnie blad ten NIGDY mi jeszcze nie wyskoczyl.
A co do terminatorow to wszystko jest IMO dobrze ustawione: ID3-CD,
ID6-Nagrywarka, Terminator ON w nagrywarce i OFF w CD.
Obecnie postawilem system na nowo i blad na razie nie wyskakuje.
Znaczyloby to ze ze problem lezy raczej po stronie programowej.

pozdr

--
winDoZo

--