Re: jaki modem 56K do 200zł

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 23:27:23 MET DST

> Mam prośbę! Możecie polecić mi jakiś modem, który na 100% będzie dobrze
> chodził na P100 16 MB RAM'u? Modem będzie dla wujka, który raczej w tym
> nie
> siedzi, więc ważne żeby chodził maksymalnie bezproblemowo. Niestety,
> większość sklepów ma teraz winmodem'y i nie bardzo wiedzą jak to pójdzie
> na
> słabszym sprzęcie. Jeśli możecie coś polecić podajcie też orientacyjną
> cenę.
> Wielkie dzięki, pozdrawiam.

KAzdy zewnetrzny, ja bym jednak polecal US Robotics'a. Mam USR Sportster
Flash, i bardzo kiepska linie. Wszystkie inne sie poddaly, zostaly tylko
Zyxel i USR, ale Zyxel jest koszmarnie drogi. Za swojego USR dalem 350 zl.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310