Odp: Drukarka Canon BJ-30 pytanie????

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 18:42:01 MET DST

Użytkownik DIABLOPO <DIABLO_at_netsystem.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7qmsmh$ffp$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Czy ktos moze wie gdzie można dostac kabelek laczacy peceta-drukarka,
> czy mozna wykozystac kabelek od innej drukarki np.HP690.
> Zlacze wyglada na identyczne?
>
> Najlepiej okolice Poznania.

Jest jeden ustalony standard transmisji równoległej (zakładam, że z takiej
korzystasz). Kabli nie robi się do konkretnej drukarki, wszystkie mają
identyczne połączenia. Wyobrażasz sobie sytuację, w której właściciel
drukarki "SomeOldExoticPrinter 16273829XXL", po przegryzieniu kabla przez
kota dzwoni do producenta w Tajlandii, a po czterech miesiącach przysyłają
mu kabel za cenę 50USD + VAT + cło + akcyza, itp.? Ja sobie nie wyobrażam
:))) Chociaż, na upartego, można się doszukać kilku ich typów, np. tańsze do
drukarek igłowych - bez niektórych linii niezbędnych do komunikacji
dwukierunkowej lub ekranowane - do najszybszego trybu transmisji (ECP lub
EPP - nie pamiętam). Poproś po prostu o kabel Bitronics - będzie działał.

--
Zbyszek
E-mail: zbyszek_at_gd.home.pl