Brak SHARE pod dosem W95

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 15:01:23 MET DST

Kiedyś pod starymi dosami był programik SHARE.EXE, który umożliwiał w
jakiś tam sposób udostępienie zasobów pod DOS'em.
Wraz z nowym dosem windowsowym takiego programiku już nie ma no i jest
problem.
Jeśli mam zainstalowany Dos622, wszystko jest ok, programy śmigają.
Ale zdarzyło się, że na jednym kompie trzeba używać Wina, no i wówczas
już niektóre programy nie chcą pracować tak jak należy, wiadomo
bowiem, że programy pisane pod dosa najlepiej będą pracowały
uruchomione wyłącznie spod dosa a nie w jakimś tam okienku z windowsa.
Co mi pozostaje? Mam takiego kompa odpalać z dyskietki z dosem 622? To
przecież śmieszne.
Może to brzmi zawile ale wiem, że część osób wie o co chodzi. Szukam
zastępczego programiku, który działałby jak stary SHARE ale był pod
dosa windowsowego. Czy jest coś takiego?

Help.

Pozdrawiam

--
Gizmo