Re: Problem z plyta glowna !

Autor: Tomasz Sobski (sobski_at_domdata.bauboden.com)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 10:30:47 MET DST

Dzieki za naswietlenie sytuacji.
Myslalem ze nie jest tak zle, dwa tygodnie temu oddalem swoja plytke do
specjalistycznego serwisu ;-) i podobno dokladnie ja obejrzeli, porobili jakies
pomiary i stwierdzili ze plyta jest OKI. Zadnych zwarc itp.
Bateryjki faktycznie siadaja co jakis miesiac w tej chwili jest jeszcze dobra.
Mam w takim razie prosbe o przeslanie mi programiku o ktorym piszesz (Modbin) z
instrukcja uzycia.
Sprobuje jescze poszperac na twojej stronie ale wydaje mi sie ze w/w programu
tam nie widzialem.

Tomek
sobski_at_domdata.bauboden.com