Poszukuje programu TransMac

Autor: CHODZIN (chodzin_at_polbox.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 10:11:55 MET DST

Potrzebuje zgrac 3megowy plik z cd macintosha, a wersja shareware
umozliwia tylko zgrywanie plikow do 1,4 mb. Mam wersje TransMaca 2.1u i
3.4 - do pierwszej mam kilka crackow, do drugiej kilka seriali - wszystko na
nic programu nie moge zlamac. Nie bede dla jednego pliku placil za legalnego
64USD. Nie moglby ktos z grupowiczow przeslac mi zlamana wersje (300kB) lub
jakiegos dzialajacego cracka? Bylbym b. wdzieczny.
Albo ewentualnie może ktoś zna jakis punkt uslugowy w Wa-wie gdzie swiadcza
uslugi konwersji mac->pc
z gory dzieki
CHODZIN

--