Re: Filmy video i karta TV

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 08:24:12 MET DST

Nazir wrote:

> Mam problem. Jestem posiadaczem karty TV Fly Video 98. Przy ogladaniu
> telewizji z kablowki jest wszystko w porzadku. Ale jak chce ogladnac
> film video (z wyporzyczalni) to na monitore mam obraz tak, jak bm
> ogladal 15 fps. Sytuacja jest niezalezna od tego czy sygnal dostarczam
> poprzez zlacze antenowe czy przez AV. Czy to moze byc problem
> zabezpieczen filmow i takiej reakcji karty na nie??????? Zaznaczam, ze
> sprawdzalem pare programow do obslugi TV i na kazdym jest to samo :(((

Jak sie ciesze, ze wszyscy jakos staraja mi sie pomoc ;))))

W koncu sobie sam pomoglem!!!! Problem w trybie overlay - nie mozna na
nim ogladac filmow wideo z wypozyczalni, zapewne rzeczywiscie chodzi o
jakies zabezpieczenia filmow, aczkolwiek jak wsadzilem "magiczna
skrzynke" ktora znosi takowe zabezpieczenia to i tak nie przynioslo to
spodziewanych rezultatow.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl