Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Richie ( Piotr Oblicki ) (Oblicki_at_bigfoot.com)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 00:12:56 MET DST

zes wyskoczyl i akurat pomogles gosciowi ?
ktos pisze ze ma dosc rivy bo g.. moze na niej zobaczyc i pograc a ty
piszesz mu ze "riva jest super ! "
ani to pasuje, ani odpowiada, ani nie wiem do czego to ma niby byc...
zreszta z jego listu wynika cos przeciwnego niz ty mowisz a obaj macie
rive.....

pozdrawiam

--
Richie ( Piotr Oblicki )
Oblicki_at_bigfoot.com
/// Kaszpir /// <demoman_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> Powiem wam tak :)
>
> Ja miałem Voodoo 3 2000 przez kilka miesięcy i .... kupiłem TNT2 :)
>
> No cóż z Rivą TNT2 są pewne problemy z jej skonfigurowaniem ale jeśli się
> już dobrze skonfiguruje to pokazuje swoje pazurki :)
>
> Róznica jakości obrazu pomiędzy V3 a TNT2 jest b.duża , na korzyść
RivyTNT2.