Odp: Proszę o pomoc

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 19:48:43 MET DST

Użytkownik Morton Thiokol <bzyfon_at_sitech.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37CE469A.9925EBE6_at_sitech.pl...
> Moj gluchoniemy kolega chce kupic karte
> telewizyjna, przymierza sie do AverMedia Joy TV Teletext
> zew. Jest jednak problem - karta ta musi nagrywac na magnetovid
> obraz wraz teletextem ze strony 777. Nikt nie wie czy tak sie
> dzieje , czy tez nagra sie sam film.
>
> Posiadaczy kart prosze o rade.

Uprzedzam, że tylko teoretyzuję, z takim tunerem nie miałem do czynienia,
ale najprawdopodobniej na wyjście, pod które można podłączyć magnetowid (np.
chinch) wyprowadzony jest ten sam sygnał, jaki na wyjście RGB (do monitora).
A jeżeli na monitorze widać napisy, to powinny być one widoczne także na
nagraniu. Jeżeli istnieje taka możliwość, najlepiej to sprawdzić podłączając
do wyjścia VIDEO, zamiast magnetowidu - telewizor. Jeżeli na nim będą
napisy, to będą także nagrywane na magnetowid. Trzecia, najlepsza możliwość,
to dogadanie się ze sprzedawcą, aby umożliwił sprawdzenie sprzętu w domu i
nie robił problemów w razie zwrotu sprzętu tego samego dnia. Na ogół się
zgadzają...