Re: ATI player lepszy

Autor: Marek Silicki (mar_sil_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 17:29:48 MET DST

Bogdan wrote:

>W Power DVD przy
> włączonym wspomaganiu sprzętowym obraz jest przeplatany kolorowymi
> kwadracikami, przy wyłączonej tej opcji obraz jest poprawny lecz > > zauważalne jest szarpanie

hmmmm ... jak udało Ci sie włączyć wspomaganie dla Rage 128 w PowerDVD?
próbowałem wszystkiego i mi sie nie udało??

> 4 głośniki i najlepiej jak wyłączona jest opcja - movie mode .

Dzwiek jest ZNACZNIE LEPSZY w PowerDVD (przynajmniej jesli chodzi
o efekty Dolby Digital). Koniecznie wyłącz opcje Movie mode, i inne
efekty, włącz opcje na 4 głosniki i posłuchaj a usłyszysz.....

Pozdrawiam
M.S.