Re: Kilka pytań

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 21:39:21 MET DST

> Posiadam procka 200mmx i chyba płytę główną :))) bo za boga nie wiem jaką
> Czy jest jakiś program rozpoznający płyty?

Tak.
Nazywa się CTBIOS.

> A teraz coś a chłodzeniu czytałem kiedyś o obudowach na procka
zamrażających
> go do ok -40stopniC (podobno to go przyspieszało o 100Mhz bez strachu że
się
> zepsuje) ale koszt produkcji był zbyt drogi więc olać takie obudowy.

Jak ktoś kupuje profesjonalne agregaty dp chłodzenia proca to raczej nie
myśli o podkręceniu o 100Mhz bo nawet C300 podkręcało się do 450
bez żadnego agregatu.
Z takim urządzonkiem Kryotechu to przypuszczam, że można by z C300
zrobić C600... gdyby nie miał blokady mnożnika :-)

> Ale mam
> obok pustą działającą zamrażarkę typu Mors:) A teraz poważnie czy jak
wsadzę
> blaszaka do zamrażarki to mu pomoże czy zaszkodzi?

Wszędzie osadzi się szron a to może zaszkodzić.

> Pomińmy dyski dla nich to by była śmierć, ale czy nie przeszkadzałoby to
np: modemowi

Kondensatory elektrolityczne straciły by swoją pojemność a to na pewno
zaszkodziło by sprzetowi.

> A i jeszcze jedno czy jest program pod Win98 pokazujący temp procka? (skąd
> go ściągnąć)

MProbe. Do ściągnięcia z http://web.bham.ac.uk/jst829/mbprobe/download.html
Oczywiście jest on bezurzyteczny jak nie posiadasz sensora pomiaru
temperatury
przy procesorze.

--
Pozdrawia