Re: TEAC-532E-UDMA/33

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 00:02:09 MET DST

>Z tym ze do modelu 532E-B nadal nie ma (prawdopodobnie nie bedzie, bo juz
>dawno by byl, ale jesli te modele nie maja flasha...) a ten jest
>najczesciej w sklepach

Heh :-) Ja mam szczescie i dorwalem jeszcze wersje "flaszujaca" sie.

Podlubalem programikiem, opcje ma calkiem mile - chociaz nie zauwazylem
istotnych zmian w pracy po upgrade na 3.0A (jest juz nowsza wersja?).

Zeby tylko troszeczke ten naped szumial mniej przy speedzie x32 :-))) To by
bylo super (a przy tym 0 slownie "zero" wibracji :-)))

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl