Re: Gdzie zamowic CD-ROM Teac 32x?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 00:11:23 MET DST

>Popieram :-))) U mnie w klubie stoi archaiczny Philips x1, taki smieszny, z
>"wciskana" tacka i pokretelkiem jak w starych wzmacniaczach.
>
>Ma osobny kontrolerek z wyjsciami audio (2x cinch, stereo) i wogole tylko mu
>play'a brakuje :-)))

Ja nadal uzywam mojego 7 letniego Sony 2x w starym kompie. Tez ma
wlasny kontorlerek z wyjsciem Audio (mini jack stereo). Od frontu
prezentuje sie normalnie tzn. Eject, dioda, jack do sluchawek i
pokretlo glosnosci.
Ani raz go jeszcze nie czyscilem. Zreszta wogole byl nie otwierany, a
dziala jak nowiutki. Jedyny bol to ze pod DOS nie odczytuje
multisesji. Ale kto slyszal o czyms takim gdy jeszcze nie bylo
nagrywarek...