Re: ceny RAM-u ?

Autor: Szymon Wróblewski (czesio_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 19:06:37 MET DST

> Hmmmmm... Nie chcialbym doprowadzac Cie do samobojstwa, ale wg moich
> osobistych spostrzezen najnizsze ceny wypadaja zwykle na przelomie
> lipca i sierpnia ( o ile znowu nie splonie jakas fabryka ;) ).
Ja tez nie, ale wedlug moich spostrzezen na przelomie czerwca lipca, w
polowie lipca byly juz za okolo 200 (czerwiec 160), tak samo bylo w
zeszlym roku po koniec czerwca uzyskaly najnizsza cene ok 100 (32) a pod
koniec roku byly juz za 2 banki :))),
Simon
PS Niestety spostrzezenia sa tylko z dwoch lat :)))