Odp: Czym kompresowac WAV >MP3

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 17:16:12 MET DST

Radzę Ci się dobrze zastanowić, czy przy enkodowaniu MP3 rzeczywiście
najważniejsza jest szybkość. Konwersji plików WAV na MP3 dokonujesz tylko
raz, więc myślę, że lepiej nawet czasem zostawić włączony komputer na noc,
niż słuchać później charczących i zniekształconych kawałków bez niczego
powyżej 15-16kHz... Kiedyś używałem MPlifiera (byłem młody i głupi :)),
który korzystał z kodeka f-my Xing. Szybkie to było, fakt, ale jakość
pozostawiała bardzo wiele do rzyczenia.

--
Zbyszek
E-mail: zbyszek_at_gd.home.pl