Re: MAtROX MILLENIUM 400 32Mb

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 08:32:36 MET DST

Cześć,

> Matrox G400 jest najlebsza karta graficzna wedlug PC Pro od 3 miesiecy a
to sie rzadko zdarza +

Eee tam. A kilka innych serwisów twierdzi, że nie. Karta jest znakomita ale
ma i zalety i wady.

> 1. Wersia Max Dual Head moze byc podlaczona na raz do dwuch monitorow albo
> monitora i TV, rewelacja jesli chodzi o gry i DVD.

G400 DualHead ma najlepsze wyjście TV jakie mi było dane oglądać wśród kart
graficznych. Wsparcia DVD nie posiada.

> 2. Max rozni sie od G400 prawie niczym ( moj przyjaciel stwierdzil ze
jedyna
> roznica to fan na procesorze i Ł60 wiecej)

Oprócz tego co napisałeś:
1. Jest szybszy. Taktowanie 166/200 (rdzeń/pamięć) zamiast 125/166.
2. Ma lepszy RAMDAC.

> Bart

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."