Re: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 22:03:24 MET DST

> Jedrzej Chmielewski <jchmiel_at_mikrohd.com.pl> wrote in message

> Polaczyc sie to nie wszystko i nie za taka cene...

Prawda. Jeszcze zeby transfer byla na przywoitym poziomie, mozna sie bylo
dodzwonic, nie rozlaczalo po 3 minutach, ppredkosci polaczenia byly nieco
wieksze od 9600 i zeby wlasciciel numeru 0,202122 nie staral sie ordynarnie
robic mnie w chuja zawyzajac rachunek.Na szczescie zrobili to nieudolnie i
sie wybronilem.

Nie korzystam z 0,202122.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310