Odp: Jakie plytki CD-R do CD-Audio ?

Autor: Adam (xvampire_at_polbox.com)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 15:19:20 MET DST

Użytkownik Mariusz Walec <walusm_at_bbs.chip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Czy ma ktos doswiadczenia odnosnie tego jakie plytki najlepiej sa
> rozpoznawane przez odtwarzacze CD i jest z nimi najmniej klopotow. ?

Witam

Nagrywam płytki audio już baaaaardzo długo i z moich doświadczeń wynika, że
najlepszy dźwięk mają płytki złote, zupełnie nieważne jakiej firmy. Jeśli
nie mogę dostać złotych, co się ostatnio bardzo często zdarza kupuję
niebieskie, najgorsze do dźwięku na moje ucho wypadają zielone.

Jeśli chcesz więcej szczegółów zapraszam na priva.

Pozdrawiam

Adam