Skaner Genius'a pod Win98

Autor: JW (dab_at_cku.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 15:05:54 MET DST

Mam wielka prosbe o pomoc.
Musze zainstalowac skaner Genius ColorPage-EP pod WIndows 98. Niestety mam
do niego jedynie sterowniki pod Win95 i nic mi po nich pod W98. Przeszukalem
Internet ale nie znalazlem. (moze zle szukalem) Czy ktos wie czy ta firma ma
swoja witryne internetowa? Czy moze jest jakies inne miejsce skad moglbym
pobrac szukane sterowniki? Moze ktos ma i mi podesle?
Jeszcze raz prosze o pomoc i wielkie dzieki.
Pozdrawiam

--
Dab
dab_at_cku.pwr.wroc.pl