Kamera cyfrowa a komputer PC.

Autor: Maciek (macius_at_core.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 13:27:26 MET DST

Jestem na kupnie kamery cyfrowej. Prosze o doradzenie mi jaka kamera
jest warta zakupu a poza tym mam kilka pytan :

1. Czy lepsza jest kamera ktora potrafi zapisywac na tasmy DV, czy ta
ktora obsluguje tasmy Hi-8 ?
2. W jaki sposob kamera cyforwa wspolpracuje z komputerem PC? Jak sie
podlacza ja przez zlacze i.LINK i czy potrzebna jest do tego specjalna
karta w komputerze?
3. Co jest lepsze zlacze i.LINK czy specjalna przystawka na nosniki
podobne do dyskietek o poj. 8MB, 16MB, 32 MB? Jakie sa roznice pomiedzy
tymi dwoma mozliwosciami przesylu danych i jakie mozliwosci one oferuja.
Co moge zrobic z obrazem z tasmy DV - przegrac tylko w postaci
pojedynczych klatek, czy tez w postaci krotkich filmow? Jakie
oprogramowanie potrzebuje do takiej zabawy?
4. Jak podlaczyc kamere cyforowa do TV aby odtworzyc w telewizorze
nagranie z tasmy DV ?
5. Czy moge kamere podlaczyc do starego Video VHS aby rowniez odtworzyc
nagranie z DV?
6. Jakie mozliwosci oferuje karta do cyfrowej obrobki obrazu i jaka
jest jej cena (chodzi o te karte ktora ma mozliwosc z formatu DV
kompresji na MPEG)?

Z gory dziekuje za wszelka pomoc i informacje
Prosze przesylac takze na priva!!! Dziekuje

Pozdrawiam

Maciek