Re: Co sądzicie o tesice procków w ostantnim Chipie

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 10:57:07 MET DST

Cześć,

> To proste P3B ma FBS 124Mhz a P2B nie ma jest tylko 112 i od razu 133Mhz.

Aktualnie sprzedawane P2B (rev 1.1) mają ten sam zegar co P3B-F.

> Ponadto P2B nie ma mozliwosci ustawiania napiecia co 0,05V

Możesz to zrobić za pomocą taśmy i lutownicy (lub przejściówki ze zworkami w
przypadku Celerona PPGA). I wcale nie ma co 0.05. Dostępne wartości to :
2.05, 2.1,2.2, 2.3 i 2.4V (oprócz pierwszego ustawienia jest co 0.1V). Co
gorsze regulacje masz tylko przy SoftMenu a jak twoja karta graficzna nie
wytrzymuje 83MHz to musisz i tak je wyłączyć bo AGP 2/3 działa tylko bez
SoftMenu i cały bajer odpada :-)

> ma tez ASUS P3B-F tak wieć to logiczne że na tej płycie podrasujesz wiecej
niż na starej.

"Podrasujesz" dokładnie tak samo. Jeśli procek mi nie działał w konkretnym
ustawieniu na 2.0V na P2B to nie zadziałał również na P3B-F.

P2B w wersji 1.1 jest bardzo dobrą płytą a co ciekawsze minimalnie nawet
szybszą od P3B-F. Oczywiście w szybkości obydwie zostawiają Abit'y daleko w
tyle ...

Pozdrawiam.
Kris.

PS. Sam używam P3B-F.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."