Re: Odp: najlepsza karta tv

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 19:22:09 MET DST

On Fri, 27 Aug 1999 11:43:06 GMT, Nazir <nazir99_at_kki.net.pl> wrote:

>I tu sie mylisz, bo to nie jest kwestia karty, tylko proca i kompresora.
>Pojawilo sie cos takiego ostatnio na http://tvmania.pl co sie nazywa PIC
>Video mjpeg 2.0 - mozna zapisywac na dysk ramki w pelnym PAL'u -
>sprawdzone na C 300A + Fly Video 98. Jezeli do tego dorzucisz VirtualDub
>(32-bit'owy programik do full motion capture) to juz wogole jest czad.
>Wczoraj testowalem i program po prostu wymiata konkurencje!!!!

Skoro tak to fajnie ... ja testy robilem wczesniej niz wczoraj ;)).
Ale ostatnio testowalem mpg4 i niestety nie radzil sobie z zapisem
calych ramek.
A testy przeprowadzalem na celerku 464 i P2 450. Na obu efekt byl taki
sam ... 80% zgubionych ramek ... a na karcie ze sprzetowym encoderem,
lapal 100% ;)), ale karta byla strasznie droga i nie moja ;(((.
Dysk IBMa DTTA, a w p2 450 jakis SCSI sie wyrabialy, tylko mialem
wrazenie ze karta nie umie zgrac takiego strumienia danych i
przepchnac przez PCI do CPU ...
I chyba nadal mam watpliwosci ...
bo full ramka 768x576x32bit=1,76mb (bez kompresji)x15fps to wychodzi
25,3MB/s ... czy tyle procek zdzarzy skompresowac ??
Ale moze i tak, bo mam male doswiadczenie z zrzucaniem filmow, tylko
troche zabawy z 4 roznymi tunerami i jakas karta do polprofesjonalnej
obrobki u mojego znajomego w komputerze ...

A ta BTW, to jest jakis prosty programik do obrobiki avi ??
Zeby mozna bylo go rozciac (najlepiej z "zakladka"), albo rozdzielic
sound od video ??
Bo do mpga mam takich na peczki, ale do avi nie widzialem, no moze
oprocz Adobe Premiere, ale nie o taki program mi chodzi, tylko o cos
malutkiego ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/