Re: Ja to mam problem!

Autor: Tomaszek (solo_at_meblepolonia.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 18:27:46 MET DST

Dzieki za odpowiedzi. No dobra mylilem sie, niby wykrzacza tylko Photoshop,
ale skad w takim razie dziwny komunikat Paint Shop Pro? To nie jest jedyny
program, ktory cos takiego wywalil. Wyglada to tak jakbym mial ustawiona
date "do przodu" ale zarowno w biosie jak i w systemie data jest ok. Tak sie
akurat sklada ze potrzebuje jakiegos programu do obrobki grafiki a oba nie
dzialaja. Wiem, wiem nie sa jedyne ale akurat te dwa znam. Sprawdzanie
systemu nie ma chyba zbyt wielkiego sensu bo od tamtej pory zdazylem
przeinstalowac go dwa razy, za to jesli chodzi o organizacje pamieci w
biosie to niestety nie jestem w tym temacie dobry i wole tam zbytnio nie
grzebac.

Pozdrawiam - Tomaszek