Re: problem z modemem Zoltrixa

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 16:55:07 MET DST

Mariusz Pawlowski wrote:

> Witam
> Mam problem z modemem FMHSP56PCI (Zoltrix WinModem Phantom 56k)
> Pracuję w Win98.
> Kilka sekund po uzyskaniu połączenia transmisja zanika.
> Po dalszych kilkudziesięciu sekundach następuje automatyczne rozłączenie z
> TPSA
witam.
Mam taka sama sytuacje z Zoltrixem Cobra. Zauwazylem ze wystepuje to
tylko przy laczeniu sie w V90 - kwestia jakosci linii, przejscie
miedzysieciowego? (provider jest jednoczesnie operatorem telefonii
lokalnej, konkurencyjnym do "mojej" TP S.A. Problem rozlaczania znikl po
wpisaniu init stringa ustawiajacego modem w tryb V34
(AT+MS=V34,1,75,33600,75,33600) we wlasciwosciach modemu, ale niestety
teraz mam max 33600 :((.

Pozdrawiam

--
Roman Sasiada
katoda_at_kki.net.pl   katoda_at_poczta.onet.pl