Re: ABIT BH6/BX6

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 15:41:12 MET DST

Cześć,

> Nie obrazaj sie, chcialem rozluznic napieta sytuacje :))))

Bardzo się obraziłem ... tylko dlaczego się ciągle uśmiecham :-)))) BTW:
Napięła Ci się sytuacja? To IMHO bardzo niewygodne :-)))

> A co do czestotliwosci chyba bede sie spierac.

Czemu nie? :-) Każdy się może mylić ...

> Nie wiem czy to dobre zrodlo danych ale byl kiedys fajny duzy artykol w
CHIPie,

Delikatnie mówiąc nieprzekonywujące ... :-)

> Ale tak na prawde najlepiej zajrzec do intela, lub VIA (ostatnio zrobili
chipset obslugujacy ten standard).

Jest znacznie bardziej wartościowe źródło : http://www.agpforum.org

> Nazir e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."