Re: HD - jaki wybrac

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 15:25:59 MET DST

[ciach]
> W moim domowym kompie jest tak: HDD1 - 5,4GB: 4GB dysk C - FAT 32 - system i
> podstawowe programy, 1GB dysk D - FAT 16 - instalki, +/- 400 dysk E - FAT16 -
> dokumenty, HDD2 - dysk F - FAT32 - cala reszta i dwie partycje "nie -windowsowe". Ani
> zbyt wiele partycji i zdaje to dosc dobrze egzamin.
A ja odnioslem wrazenie, ze calkowicie dyskryminujesz FAT32 :)))).
Popieram takie rozwiazanie. To co najwazniejsze powinno sie znajdowac na
w miare bezpiecznym obszarze dysku. Chociaz istnieje tez dosc dobre
rozwiazanko - nagrywarka CD. Mozna sobie od czasu do czasu machnac kopie
bezpieczenstwa i jest ok.
Ostatnio mialem fajny pomysl tylko na razie nie mam czasu go
zrealizowac. Podczas ponownej instalacji systemu, wypiescic go i
wycackac (odpowiednie stery i podstawowe programy) a potem zgrac calosc
na CD. Nastepnym razem calosc sprowadzi sie do zainstalowania golego
systemu i nagrania na niego kopii z CD.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl