Odp: kieszen HDD, formatowanie pod Windows

Autor: Qcol (qcol_at_home.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 11:51:45 MET DST

Jezeli chodzi o format - wcale nie chodzi o quick format. Sprobuj wlaczyc
full format w Windowsie - zapieprza jak dzikus. Nowy - nie formatowany dysk
formatuje w 2 minutki (w DOSie ok. 10min)...

Użytkownik Nazir <nazir99_at_kki.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:37C3B9CB.14E23170_at_kki.net.pl...