Re: HP 695 i Hp610 - różnice?

Autor: zasadka (zasada_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 11:23:16 MET DST

>Roznica polega przede wszystkim na tym ze firma Hewlett Packard chce
>byc sprytniejsza od uzytkownikow. Za naprawde dobra cene sprzedaja
>niezla drukarke. Jest tylko jedno WIELKIE ale:
>Pojemniki z tuszem w HP 610 sa o polowe mniejsze od tych w HP 695 a
>kosztuja mniej wiecej tyle samo. Dwa razy wymienisz tusz i roznica w
>cenie sie zwroci. Nie badz taki zly chyba ze naprawde niewiele
>drukujesz

Czesc
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi
Juz jestem spokojny
A tak na marginesie to chcialbym polecic wszystkim rewelacyjny (moim
zdaniem) system napelniania kartridzy do HP 695 C (do innych rowniez) firmy
Jet Tec.
Informacje na stronie http://www.agawa.pl/.
Teraz po kupieniu stacji napelnienie kartridza kosztuje mnie 40 zl (cena
naboju z tuszem). Nie traci sie na jakosci!

ps
nie jestem ani wlascicielem ani dealerem firmy (itp) Jet Tec

Tomek